Accepterad victors | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victors

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 1996

Vad heter du på discord? victor#4102

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag jobbar på vardagar men annars 18:00 till 23:00
Helger, 18:00 till 03:00

Hur länge har du varit medlem på unive? 2021 Augusti

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) https://cdn.discordapp.com/attachments/879441342235815936/994712237438685294/victor.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är till för att underlätta för staffs, dock ska man inte leta problem man ska rpa som vanligt och om man stöter på problem ska man banna eller kicka.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför just jag är lämplig som servervakt är för att jag har varit på unive ett bra tag och under den mesta tiden varit servervakt, då jag har varit servervakt vet jag när jag ska ta åtgärder och när jag inte ska ta åtgärder

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en person som gör ett få tal regel brott och vet hur man ska bete sig man ska också veta när man ska ta åtgärder eller inte man ska också vara mogen

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Sv abuse är när man tillexempel har id på under ett skottscenario eller om man revvar sig själv efter man varit 12 timmad korruption är nästan samma sak de är när man använder sina perms till sin fördel

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka