Accepterad victorr | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

victorr

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? victorr#1848

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Mitt schema i skolan ser ut så här:

Måndag: 15:45

Tisdag: 14:05

Onsdag: 13:50

Torsdag: 15:35

Fredag: 14:35

På helger/lov kan jag vara aktiv ungefär från när jag vaknar till typ 02:00.
Detta gäller ju inte varje dag men ungefär så här är det varje vecka. Det tar även typ 30-40 min för mig att ta mig hem.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan någon gång i maj 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/d91e1500b38ca924969146cc3e261d52

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara som en förebild för nya spelare och att hålla koll där man är och se så att inga regelbrott förekommer. En servervakt ska samtidigt inte leta efter fel hos andra spelare utan man ska vänta tills regelbrotten kommer till än. Som servervakt har man ett ansvar att inte abusea sina perms för fördelar i scenarion. En servervakt har även som uppgift att vara en person som underlättar för staffs, så ifall man ser någon som begår ett regelbrott så kan man banna dem i en timme och sedan be en staff att förlänga bannen eller inte, det beror på hur grovt regelbrottet är. Vi säger att man är på piren och så ser man en person som går runt och slåss utan anledning så kan man skriva i OOC chatten att personen ska lägga av och ifall personen inte lyssnar så kan man antingen kicka eller banna personen. Man kan även hjälpa folk ifall det kommer någon och gör ett grovt regelbrott som kanske RDM eller VDM och de lyckas döda någon kan man använda sig av /revive (id).

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att det är störande att se folk begå regelbrott och att de inte får åtgärder ifall staffs inte hinner komma dit eller man hinner ta klipp. Jag stör mig även på att det kan stå bilar dumpade lite överallt. Jag vill även underlätta för staffs eftersom att många staffs har mycket att göra om dagarna. Jag är även väldigt aktiv då jag spenderar mycket utav min fritid på Unive och jag tycker att det är väldigt roligt att RPa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En kort sammanfattning av abuse och korruption är att man t.ex använder permsen man får till sin fördel, som att har /toggleid i skottscenarion där man kan använda det som wallhack eller i andra scenarion som det kan abuesas på olika sätt. Att använda revive när man t.ex har blivit nerskjuten eller får lite hunger är abuse då det är orealistiskt att man ska få liv igen mitt under ett scenario. Man kan även abusea dv genom att om man har någon efter sig eller polisen efter sig och så lägger man in allt i handskfacket och så dvar man den så är det också abuse.

Tillbaka