Nekad Vicke1 | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vicke1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? @Vicke

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Uppväxt/Bakgrund:
Elias Andersson växte upp i en trång och sliten lägenhet i ett av stadens mest utsatta områden. Hans barndom präglades av ekonomisk osäkerhet och en frånvarande far. Hans mamma arbetade dubbla skift för att få ekonomin att gå ihop, men det var aldrig tillräckligt. Elias blev tidigt medveten om den hårda verkligheten som präglade hans liv. Han lärde sig att ta hand om sig själv och sina yngre syskon, och började utforska områdets mörkare sidor i jakt på snabba pengar.

Intressen:
Trots den kriminella banan hade Elias ett brinnande intresse för musik. Han drömde om att bli musiker och tillbringade många nätter med att skriva texter och spela gitarr. Musik var hans flykt från den tuffa vardagen och en påminnelse om att det fanns något bättre där ute.

Känslor:
Elias kände en ständig kamp inom sig mellan hopp och förtvivlan. Han visste att hans val var fel, men såg ingen annan utväg. Den ständiga stressen och rädslan för att bli gripen av polisen tärde på honom. Samtidigt kände han en djup lojalitet till sina vänner och familj, och en längtan efter en bättre framtid.

Framtidsplaner:
Elias drömde om att lämna den kriminella världen och börja om på nytt. Han ville ge sina syskon en chans till ett bättre liv och förverkliga sin dröm om att bli musiker. Han började spara pengar för att kunna flytta till en annan stad och starta ett nytt liv. Trots sin mörka bakgrund, höll han fast vid hoppet om en ljusare framtid och var fast besluten att en dag bryta sig loss från sina kedjor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra bra/roliga scenarion och följer serverns regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på sig själv hela tiden och låta andra vinna och vinna med dig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t. ex. NLR det är att jag kommer ihåg saker när jag har dött i senariot och sen så ska jag döda dom för dom döda mig .RDM döda nån utan scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget som jag kommer på

Jag hittar inte din discord

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läser av reglerna!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka