Nekad Vicke picke | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PatrikTheStar

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ange ditt födelsedatum 9 September 2008

Vad heter du på discord? Plushy#1832

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela mäst på fredagar och lördagar efter som att det är helg och då är jag online 10:00-03:00

annars på vardagar så kan jag spela drygt 15:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 197 timmar men när jag började så focuserade jag på att lära mig så mycket som möjligt genom att kolla på streamers och läste reglerna många gånger för att lära mig dem och som sagt är jag kriminell så jag vet hur man rpar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? det jag hade gjort som server vakt är att jag hade försökt göra jobbet lättare för modsen och traineesen för att det är det som är meningen med det. men annars hade jag nog hållit koll runt min omgivning och försöka hjälpa de personer som behöver hjälp med att lära sig rpea. och så är det fram för allt kul att känna som om man gör det bästa för servern Unive.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det som får mig att vilja bli servervakt på unive är för att jag vill att de som försöker rpa seriöst får göra det och att de som lallar slutar lalla som sagt är detta för serverns skull men när någon håller på att lalla så kan jag göra något åt det som att till exempel kicka dem ifall det behövs. en till anledning är för att jag vill kunna hjälpa de som behöver hjälp och att ifall någon T.ex rdm:ar så kan jag revva dem fast bara ifall de har bevis eller jag såg när det hände. plus så tycker jag att det verkar roligt att vara server vakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? genom att hålla koll på omgivningen in game och säga till att ingen håller på förstöra för de som vill rpa seriöst. mitt mål när jag är server vakt är att jag ska kunna avbelasta det mods/trainees behöver göra så mycket som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag känner att jag kommer avbelasta för mod och trainees så mycket som möjligt och tror att det kommer bli en ändring på personers beteénde kommer ändras om jag får server vakt.

Varför vill du bli servervakt? för att jag känner att det kommer vara kul och jag vet hur det är efter som att jag har varit mod på flera minecraft servrar det ksk är lite annurlunda men fattar vad som krävs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? bra, har varit det innan så kan alla. ex toggleid (ser folks id över deras huvud, detta får inte användas till större scenarion osv) /svban (id) 60 min ban. /kick (id) sparkas från servern. /who för att se deras roller. /sv en servervakt chatt. /dv (radie) för att ta bort fordon.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad typ tre gånger första gången var det lall men det var min andra dag på servern. den andra så skulle jag överföra en bil till ne person innan det fanns kontrakt så sa jag är det id eller reg nummer föst och fick en ban på 3 dagar och den tredje kommer jag inte ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och har aldrig gjort det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka