Accepterad VicinityFR | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MarreV2K

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199343575757/

Ditt Hex-ID: steam:11000015273a2cd

Vad är din discord tagg? Vicinityfr

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-24 150023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt och tog ut vapen och skott ur polis stashen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte hemma under tiden av bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde väldigt mycket fel, jag borde inte ha gjort det jag gjorde, det var skit dumt och jag vill verkligen bara tillbaka till att spela Unive med de vänner och personer man möter och har mött.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för brist på social rp ett tag sen, det som hände då var att jag jagade en person, han stannade tillslut men han laggade så han hörde inte mig och kunde inte enns skriva i ooc chatten, jag sa till han att hoppa ut flera gånger men han hörde inte pga lag och då efter en stund så sköt jag honom, efter den bannen så lärde jag mig att kolla mer på andra personers perspektiv och att de kan lagga eller liknande. Jag har också en ban från CLOG, där lärde jag mig att det inte spelar någon roll ifall man får ett fängelsestraff och förlorar sina items man hade på sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat suttit mig själv i andra personens perspektiv och tänkt att, ah han kanske laggar och kan inte säga att han gör det. På CLOG bannen så kunde jag bara kunna ta fängelsestraffet och förlora mina items och njuta av den sociala rpn man får.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag aldrig kommer och ska göra om detta, aldrig vara korrupt och tänka en extra gång på vad man gör innan man gör det, jag tänkte ju uppenbarligen inte på konsekvenserna och bara på mitt egna godo. Jag ber verkligen om ursäkt för detta och vill bara tillbaka till unive och hänga med de vänner man skapat där.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

du åker på karaktärswipe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka