Ej Antagen VIBLE | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vilken chefs-position ansöker du till? Polisen

Vad heter du i verkligheten? Vincent

Vad är ditt användarnamn på discord? Vible

Ange ditt födelsedatum: 19 Oktober 2004

När fick du medlemskap på Unive? Tror sommaren 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag varit chef över polisen en del gånger. Jag räknat ihop av allt jag suttit så har det varit i 2 år. Så vet hur det funkar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har en plan att alla enheter ska vi jobba självgående och god samverkan. Enheterna ska få jobba tillsammans mot ett gemensam mål istället för att självständigt. Få upp en stabil ledning med krav och aktiv. Så vi får en aktiv ledning. Kommer jobba allt vi kan för att motverka lallandet. Men så det inte blir tråkigt. VI ska fokusera på en kår där det ska finnas en balans och inte vara för seriöse och inte heller lalligt. Syftet ska vara att alla ska ha kul. Inklusive krim. Alla ska ha kul när dagen är slut.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara aktiv rätt mycket.

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep Man kan tycka vad man vill om Vible men i slutet av dagen så är det bara han som har klarat att sköta en kår på ett bra sätt under en längre period, och det är en jävligt bra egenskap

+rep oerhört bra jag tycker att denna individ är väldigt passande för postionen som Rpc på region unive

-rep Vible visar gång på gång att han inte är lämplig för polischef. Trost alla hans chanser som chef så har han misslyckats visa sin kvaliteer som polis chef. Han har haft fler möjligheter än någon annnan som polischef och lyckas aldrig visa sig själv vara en kompetent och bra chef över polisen.

————————————————————— rep. Han är den sämsta personen att välja. Vible är anledningen till att jag lämnade poliskåren efter att ha varit där i över 11 månader.

-rep totalt kaos varje gång den här grabben varit polis chef har noll koll på polis rpn och massa koruption har skett när han varit chef tycker ni ska ge någon anna chans att var polis chef

-------------------------------------------------------------REPPPPPPPPP

STOR jävla minus rep. Rpar inte för båda parterna och gör rpn så jävla tråkig de är sjukt. Förtjänar verkligen inte en till chans som polischef efter han förstört och varit ett pain in the ass de senaste gångerna han var. Vi behöver någon mer kompetent som slipper lalla runt och bara spela för sin egen vinning istället för andras, ska kunna utveckla polis rpn istället för att göra den helt jävla dum i huvudet och höja upp folk från ingen anledning och vara helt korrupt.

TACK OCH HEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka