Ej Antagen VIBLE | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis chef

Vad heter du IRL? Vincent

Vad heter du på discord? Viblis

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se över all korruption just nu. Just nu är hela kåren skit kurupta mot exakt allt. Kommer jobba med det. Sen får vi ju utveckla jobbet mer och mer. Avsätta den ledingen som är nu och sätta upp en ledning som man kan ha förtrodde av. Har varit chef innan så vet hur allt funkar. Kommer utveckla. Kommer se över vad som händer i kåren har en del kontkater. Kommer se över all aktivitet i polisen och ledningen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef några gånger.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne ganska ofta. har inga tider tyvärr men ofta. Och styra och ställa

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Ne

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
++rep styrde upp poliskåren i ett par år. Gör det igen säkerligen. Denna individ kan sina grejer om poliskåren och överallt allmänt kan sina grejer!

-rep Under Vibles tid som chef såg jag tyvärr bara envishet och korruption, om du väl blir chef så tycker jag att du bör se över så att du ger ALLA ett trevligt bemötande oavsett vad, samt tänka över att du är envis, spela för allas vinning grabben. Var lite sund.

-rep Under Vibles tid som chef såg jag tyvärr bara envishet och korruption, om du väl blir chef så tycker jag att du bör se över så att du ger ALLA ett trevligt bemötande oavsett vad, samt tänka över att du är envis, spela för allas vinning grabben. Var lite sund.
Bara för du har blevit bl mycket eller

Bara för du har blevit bl mycket eller
Om du menar blacklistad så skall du veta att jag sa upp mig frivilligt från polisen efter respekten man fick på kåren. Så nej jag har aldrig blivit "blacklistad" från polisen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka