VIBLE | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Vible #8113

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - 16:00 till 22:00
Tisdag - 16:00 till 22:00
Onsdag - 16:00 till 22:00
Torsdag - 16:00 till 22:00
Fredag - 16:00 till 03:00
Lördag - 09:00 till 03:00
Söndag - 09:00 till 22:00

Berätta om dig själv jag är en 16 årig kille som sitter framför datron. Tycker mycket om att hjälpa folk.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff skulle jag se till att förbättra communityt samt försöka förbättra rp nivån på servern eftersom jag i dagsläget anser att det förekommer olika scenarion som inte gå helt rätt till och vill i efterhand kunna ta kontakt med de inblandade personerna för att kunna reda ut scenariot osv. Som staff skulle jag även framföra mina åsikter kring hur vi kan förbättra servern på bästa sätt samt att jag har några åsikter effektivisera staff arbetet som och detta genom att man inte tar så många staff ärenden in-game och istället tar det i discord vilket kommer leda till att RP nivån höjs eftersom personer inte behöver bli störda av staff ärendena vilket även skapar en mer proffesionell image för servern.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har ungefär spelat hos er ungefär 500 timmar senaste halvåret.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag anser att ni borde överväga att ta in mig till staffteamet då jag är en aktiv spelare som lägger ned mycket tid och energi inom fivem och främst er server på senare tid. Med cirka 1300 timmar inom Fivem RP är jag en bra tillgång till servern. Från dessa timmar har jag tagit med mig erfarenheter, kunskap och lärdomar. Under min fivem karriär har jag tagit del av flertal långa och välutvecklade rp scenarion. Med såpass många timmar av egna erfarenheter tillkommer även erfarenheter från andra håll youtube vidoes, twitch streamers och vänner, vilket även det har byggt upp mig som rp:are.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Finnas till hjälp när det behövs. Och behndla alla lika.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja har varit staff hos er för. För 3 månad sen. Har hållt på med en egen fivem server. Men la ner det för 1 år sen för känner att det finns bättre server en den. Men jag kan det mästa som
/noclip
/dv car
/teleport
/bring id
/goto id
/tpm
/revive
/sqlban
/givemoney
/give
/spawnvehicle
/setjob
/sqlbanoffline
/spec id
/kick id

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip
/dv car
/teleport
/bring id
/goto id
/tpm
/revive
/sqlban
/givemoney
/give
/spawnvehicle
/setjob
/sqlbanoffline
/spec id
/kick id

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag påstå brukar ha lätt lära mig saker jag är engagerade till.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på er server. Vrf ska man spela på en anana server när denna finns som är aktiv.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det finns inget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka