Nekad Vi113 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vi113

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? roxxy.vi1

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi snöflinga

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, spontan, skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi växte upp i ett tufft område där han lärde sig att klara sig själv tidigt. Han är en kreativ person som gillar att fixa saker, och har nyligen flyttat till staden för att börja om och hitta ett lugnare liv. Hans dröm är att starta en egen bilverkstad eller kanske ett café. Han vill hålla sig borta från problem och bygga något eget som han kan vara stolt över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP. Jag gillar att komma på roliga men trovärdiga scenarion och samarbeta med andra spelare. Jag är inte rädd för att låta min karaktär förlora eller hamna i jobbiga situationer, för det gör bara RP:t mer realistiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste "vinna" eller ha kontroll. Man ska också låta andra spelare lyckas ibland, och kunna spela med i att ens egen karaktär kanske blir lurad, arresterad eller misslyckas. Det gör RP:t mer realistiskt och kul för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång råkade jag springa från en scen utan att riktigt avsluta RP:t, typ combatlogga fast inte med flit. Jag blev tillrättavisad och förstod att det förstör för andra. Sen dess är jag alltid noga med att avsluta allt RP ordentligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte metagamea – alltså använda info från t.ex. Discord i spelet. Man ska alltid spela realistiskt, som om man var sin karaktär på riktigt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös när det gäller RP, även om jag bara är 15. Jag gillar att spela karaktärer som utvecklas över tid och som har både bra och dåliga sidor. Jag är också lätt att ha att göra med, lyssnar på admins och tycker det är viktigt att alla ska ha kul tillsammans.

Nekad
Anledning: Indragen medlemskap 2025-05-22 du kan igen ansöka 2025-05-29.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka