Accepterad Vi113 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vi113

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? roxxy.vi1

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Williamo. Floppsson, ålder= 2000-09-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, lojal, nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Williamo kommer från en bakgrund där livet inte alltid varit lätt. Han har vuxit upp i utkanten av samhället, där han tidigt lärde sig att ta ansvar och fatta egna beslut. Efter några tuffa år vill han nu vända blad och skapa ett nytt liv, gärna som egen företagare eller i ett yrke där han kan hjälpa andra. Hans mål är att etablera sig lagligt, bygga upp förtroende i samhället och kanske i framtiden leda ett eget företag eller en organisation.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagemang, respekt för andra spelare och en vilja att skapa intressanta och realistiska scenarier. Jag gillar att samarbeta och improvisera i RP, vilket gör att jag kan anpassa mig till många olika roller och situationer. Jag är också aktiv och gillar att hålla RP levande även under lugnare stunder.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka “vinna” en situation själv, utan att man tänker på helheten i RP:t. Att spela för motpartens vinst kan innebära att man till exempel låter sig bli tagen av polis eller går med på en förlust för att skapa en bättre och mer trovärdig upplevelse för alla inblandade. Det handlar om samspel och respekt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har brutit mot 2 regler. RDM och VDM. Jag visste vad dom betydde och så men råkade göra dom av misstag. Lärde mig att vara MER Försiktig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej inte längre

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte combat logga – alltså lämna servern för att undvika en konsekvens i RP. Man måste spela realistiskt – det innebär till exempel att man inte ska köra som i ett bilspel, utan följa trafikregler och agera som en riktig person skulle gjort.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som tycker om att utvecklas och lära mig nya saker. Jag är seriös när det gäller RP och försöker alltid bidra till en positiv stämning på servern. Jag ser detta som ett sätt att både ha kul och bli bättre på samspel och kreativt berättande.

Senast ändrad:
Deltar på annan rp server

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka