Accepterad Vhole | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lalala341

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfonso

Vad heter du på discord? vhole1

Ange ditt födelsedatum 6 December 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 18.00 00.00
Tisdag: 18.00 - 00.00
Onsdag: 18.00 - 00.00
Torsdag: 18.00 - 00.00
Fredag: 19.00 - 07.00
Lördag: 19.00 - 07.00
Söndag: 16.00 - 00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 14 Oktober 2023 blev jag medlem (alltså 30 dagar sen), men har spelat för ett tag sedan också.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/cf33664f6c0a0ed86af6567fd163ec7d (går inte att klistra in bilden)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska övervaka och hålla koll på servern och avlasta staffen. Servervakter ska inte åka runt och bara lefta efter problemspelare utan de ska ta det som det kommer. Ifall de stöter på någon som bryter mot reglerna så ska servervakten kicka/svbanna personen beroende på regelbrottet. Ifall servervakten anser att det inte räcker med en 1 timmes ban så kan de skicka vidare ett klipp på händelsen och låta staff ta tag i det. Så för att sammanfatta rollen servervakt så handlar det om att vara en sorts övervakare och deras främsta uppgift är att underlätta för staffen och göra genomtänkta/välgrundade beslut när det gäller åtgärder baserat på regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bidra så mycket som möjligt för att göra Unive så bra som möjligt, och att bli en servervakt är ett första steg för att se till att det inte är lika mycket lallare/regelbrytare på servern. Jag är extremt trött på att se regelbrytare komma och förstöra för folk som faktiskt vill spela och ha det roligt på servern (som jag). Jag är stensäker på att jag hade gjort ett bra jobb och kan bidra till att förbättra Unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt kan vara att använda sina perms till att ge sig själv eller sina vänner en fördel. Alltså utnyttja det för personlig vinst, eller att man bara blir irriterad på någon och väljer att svbanna personen även fast de inte har gjort något regelbrott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka