Nekad verner | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

verner

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Verner

Vad är ditt discord namn? Verner2649

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Osman Habibi 23år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll men lätt arg, Han är seriös och Han har dåligt tålamod

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i förorten utan en pappa, han och hans mamma hade väldigt svårt och när osman blev äldre insåg han att hans mamma knappt kunde skrapa ihop nog för hyran. Han ville hjälpa henne med tog inte alltid bra beslut några av hans beslut gjorde så att han hamnade i gängkriminallitet och drogmissbruk. Han försöker nu ändra på sitt liv och har nyss gått klart påolishögskolan. Hans mål är att bli en bra polis och hjälpa många.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös rp med rätt mycket erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att de blir kul för alla och inte bara för makt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag spelade unive för något år sedan och då var jag inte så seriös kommer inte ihåg vad jag gjorde men fick ban några gånger i typ 3 dagar. Nu har jag rpat lite på andra servrar men har inte tyckt de varit jätte bra

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm betyder att man dödar någon utan anledning och vdm att man använder ett fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Var nyss medlem på avena men tänker gå över till unive

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Spoiler: Sekundärt meddelande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka