Accepterad verner | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

verner

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hejsan090509/

Vad är ditt namn i verkligheten? verner

Vad är ditt discord namn? Verner#2539

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2009

Berätta om din karaktär. han heter ulf andersson och är väldigt rik. Allt började i en liten liten by i dalarna som kallades för mora där ulf och hans pappa bodde i ett väldigt stort hus och ulf hade allt man kunde önska sig. han var väldigt bortskämd och dryg. han hade privat skola som hans pappa hade då köpt en lärare åt ulf så ulf kunde ha skola hemma. Men en dag ändrades allting... någon hade hackat sig in på des sparkonton och tagit alla des pengar. ulf och hans pappa var fattiga och de hade inga bevis att någon hae hackat sig in så de fick inte tillbaka några perngar av banken. en vecka innan det hade ulfs pappa även sagt upp sig från jobbet så de tjänade inga pengar heller. Men efter att bo ute 3 år på gatan så var ulf 15. Han fick sommarjobb hos sveriges kung. efter en sommar av jobb hos kungen så hade ulf tjänat ihop 500 000. Ulf hjälpte hans pappa att spara till ett hus. och precis efter att ulf hade fått sina 500 000 såfick hans pappa tillbaka jobbet och de vart rika igen. fast nu var ulf inte bortskämd och nu är han 22 och har flyttat ut så nu bor han i ett litet hus på samma gata som hans kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive för att jag har en hög rp nivå och jag kommer vara trevlig mot alla och hjälpa folk som inet har så bra rp nivå och inte kan så mycket om rp. jag kommer även vara väldigt aktiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hör och seriös rp nivå och jag kommer föröka få ett så bra samhälle som möjligt i servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna ett scenario och ha all makt i scenariot utan att både jag och den andra i scenariot också ska ha kul.

Hur hittade du Unive? en kompis tipsada mig om rp och då började jag spela olika servrar och tyckte det va kul sen tipsade han mig om unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka