Nekad Gsuper10 | Medlem ansökning [s_patron12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gsuper10

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gsuper10

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Göransson, 24 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Osmart, pratglad, övertänkare.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Flyttade till Sverige från Norge pågrund av ett rån i Norge. Ulf trycker i Sverige och hittade kärleken för landet. Han försökte söka jobb, men fick inte en ända interjuv. Tillslut valde han att fortsätta gatans väg här i Sverige och där är han nu. Ulfs framtidsplaner är att göra så mycket pengar som han bara kan och sen leva livet som mäklare(Kommer ansöka som det senare. När Ulf verkligen har tjänat mycket pengar och känner sig färdig med gatan)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till andras rp. Jag är bra på att känna av hur jag ska prata/bete sig i olika situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Roleplaya tillbaka på ett sätt som inte förstör andras rp. En situation kan vara att någon rånar mig med en kniv. Istället för att springa iväg låsas jag vara rädd och göra som man hade gjort i den verkliga situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Jag började tidigare idag och hade inte hunnit läsa igenom reglerna än då. Jag råkade ärligt talat ta en polisbil som liksom var undercover polisbil. Så jag blev kickad ,men jag lärde mig att alltid läsa reglerna och "spelkoderna" innan man joina en sån här server där man kan förstöra rp om man inte har koll.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, man ska visa respekt för staff och modsen utan att "tjafa emot". Man ska aldrig glömma dem har sista ordet. Dessutom Ska man visa respekt för alla medlemmar och inte kränka eller ge nedvärderande kommentarer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gick i teater i 4 år när jag var mindre. Dessutom älska jag att skådespela en karaktär.

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka