Accepterad verge | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

verge

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? verge#5393

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta John Sjöström och är 20 år gammal, under hela sin barndom har han haft en svår uppväxt i och med att hans mamma hade psykisk ohälsa vill säga var "bipolär" och han var mobbad i skolan under 1 - 5 klass och hade det väldigt svårt i skolan med sina aggressioner och hat mot samhället för att han inte mådde bra pga detta. i 4e klass utreddes han för ADHD för skolan märkte att han kunde bli väldigt arg lätt. Efter hela utredningen så kom BUP fram med en diagnos och gav honom diagnosen ADHD, när han blev äldre började han hitta på småskit som att röka på och hänga i fel umgängen och hade även väldigt mycket problem med social tjänsten i och med allt som hade hänt i hans liv. Hans intressen är att spela datorspel, vara med vänner och umgås med sin familj. Mycket av känslorna dagligen var att han blev väldigt arg för att han tyckte att han blev behandlad som skit hemma och att han inte fick någon hjälp av skolan, när han slogs i skolan så fick han alltid ta skulden för det när det var mobbarna som retade upp honom och ibland kom fram och bara slog till honom helt utan anledning. Men han är en väldigt empatisk person och har alltid brytt sig om sina nära och kära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP, roliga scenarion. Jag är inte den personen som vill skjuta hela tiden som andra på andra servrar där det inte finns någon rp alls. Min tanke är inte att gå och skaffa fiender helt i onödan, syftet för mig med att spela här är att jag ska ha roligt och kunna göra roliga scenarion med mina vänner och göra det så verklighetsbaserat som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha lika kul och kunna vinna scenarion, båda parterna ska kunna ha en chans att vinna ett scenario. Man ska inte bara köra för att vinna, hela syftet med rp är att man ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner som rekommenderade servern till mig, att det var väldigt bra rp här och roligare än på andra servrar :)

Vidare till muntliga!
Du har 48 h på dig att ta din intervju, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka