Nekad Verdigo20 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Verdigo20

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Verdigo20

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdul Chinepuffe och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig, skötsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdul han kom från ett land där det hade mycket krig och han flydde tillsammans med sin familj och vänner ifrån landet när han var 25 år gammal och flyttade till Sverige, Han flyttade in i en cool och fin stad som heter Unive city. Han växte upp tragisk och sorgiskt alltså med en mamma och pappa som dog i kriget i saudi arabien. Så han ska starta upp sitt ritkiga liv nu i Unive City med sin familj och skaffa nya och bra vänner som man kommer kunna umgås mycket med i denna staden och tjäna mycket pengar och jobba på kanske Marja Lisas eller något annat jobb och tjäna stora summor av pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En grov inspelse i min roll och en bra social RP med bra rp och kommer bidra med aktivitet till servern och bra rp nivå¨och bjuda in folk till servern och bidra med glädje och respekt till folket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag till exempel blir rånad och så springer jag iväg när han riktar kniv och liksom gör allt för att inte dem ska vinna scenariot och att det ska gynna dem om dem förtjänar det och inte bara gynna mig hela tiden i varje scenario. hoppas ni fattar men e inte jätte duktig på o förklara bra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-logg att man combat loggar från servern till exempel under ett scenario att jag blir rånad och sen drar jag internet kablen eller bara quitar från spelet under ett pågående scenario. Metagaming, att man använder sig av information utanför spelet som till exempel om någon skickar en bil på snap och skriver liksom "JAG BEHÖVER HJÄLP, HÄMTA MIG JAG ÄR HÄR..." och det får man inte utan allt ska gå under RPNS gång och inte från utanför rollspelandet. Powergaming att man då abusar till exempel bilar att man kör på berg med en sport bil bara för att göra en vinning för sig själv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja tror inte det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka