Nekad Challe0785 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challe0785

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Challe

Vad är ditt discord namn? Challeballe0785

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Challe 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv snäll glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Challe är född utanför Stockholm där han bodde med sin familj. Challe var väldigt glad kille som hade ganska många vänner. Han gillar att spela hockey med kompisar. Han vill bli polis när han blir större för det var hans dröm. Och det är det fortfarande efter många år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp genom att inte göra massa regelbrott och att inte lalla. Jag ska försöka göra servern roligare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du skulle bli rånad eller kidnappad så ska du spela rädd som det vare IRL och samarbeta så mycket det går så det inte går över gränsen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna förut men jag har lärt mig att man inte ska göra så som jag gjorde och man ska följa alla regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming,RDM,VDM,Fear rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer vara en aktiv spelare på unive

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Medlem på andra RP servers

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka