Accepterad vemvar | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vemvar

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? vemvar

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Abdi johansson är född i irak år 1998. Han flyttar när han är 6 år. Han uppväxt var väldigt svår, det är massor med kriminalitet och han kunde inte bra svenska. När han började skolan blev han mobbad för att han var "Invandrare" . Det han gillade mest var att spela fotboll. Han spelade varje dag. Tränade hårt. Han lät ingen stoppa honom. När han blev äldre började han få bra betyg. Det fanns många möjligheter för honom. Hans föräldrar var väldigt stolta att han inte gick den kriminella vägen. Han fick fotboll kontrakt. Men hans största dröm var att flytta ut hans föräldrar. Fotbollen betalade inte mycket . Men en möjlighet han hade var att bli en Doktor. Han såg att det var mycket bättre betalt så han tog jobbet. Han gilade att hjälpa människor så han tänkte att det var skitsamma. Han blev tillslut regionschef och kunde köpa en stor villa till hans föräldrar. Han gifte sig, fick två barn och levde ett lyckligt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? En massa roliga scenarion och en skit rolig roleplay men det jag inte kan bidra till är lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska börja grina om man förlorar t.ex ett scenario. Man ska kunna acceptera att man förlorar. Man måste inte alltid vinna. Om jag blir gripen för något och dom gjorde inget fel så ska jag inte börja gråta

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. T.ex VDM: Vdm står för vehicle death match vilket innebär att jag till exempel använder mitt fordon som ett vapen. RDM random death match till exempel att jag börjar döda någon utan en anleding.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja massor

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka