Nekad vemvar | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vemvar

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ditt discord namn: youngboy543

Ditt Hex-ID: 11000016087fe78

Vad för typ av beslut gäller det? Det var så att jag e copade när jag skulle försöka utevika att bli kidnaoppad för jag riktade mot bilen för att försöka få den att åka bort med då så hoppar dem ut ut bilen för att sedan börja skjuta på mig vilket jag skjuter tillbaka för jag hade inget annat val sedan så e copar en av dem då tänkte jag att jag också kan göra de för dem gjorde de vilket var ett dumt beslut av mig att ta men jag har inte rpat så länge på servern och vill lära mig hur rpn här fungerar jag har spelat på massa svernska rp servers som alltid är shoot and loot han inte riktigt spelat på en seriös server så som unive och e cop där är inget kanske en kick men jag är lite för van så jag råkade e copa på unive och jag ångrar verkligen mig och kommer inte ha råd med krim igen hoppas verkligen du förstår och kan ge mig en ny chans genom att låta mig rp som krimninnel ska även unbinda e cop och träna på att ta mer ansvar för mina egna handlingar och det kan vara svårt ibland att alltid för reglerna när folk runt omkring gör de men jag säger inte att unive har en dålig rp jag menar att jag inte har spelat på denna servern villket resulterar att jag blir mer utanv en spelare med lägre rp nivå men man kan lära sig och allt har en lösning

Vem/vilka tog beslutet? valentiono

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag e copade vilkte inte är okej själv klart men har inte heller varit på servern så länge och vill lära mig att använda mig utan en bättre rp nivå och kan lova att jag inte kommer att göra om det och försöka förbättra min rp nivå och följa reglerna

Hur är beslutet felaktigt? Sätt och viss jag skulle inte på peka att jag gjorde rätt men jag vill helst få en andra chans då jag inte har mer pengar att lägga på krim mer och inte på lång tid jag har lärt mig att inte e copa eller andra saker som e cop eller emote abuse

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iXYxJ1GOXm6deXwv9?invite=cr-MSxQY2csNDA5ODQzOCw

Jag beromutsäkt för mitt betende och kommer inte hända igen
jag vill jette gärna få en till chans med denna krim roll då jag inte har mer pengar att köpa för då jag inte får några pengar alls och fick knappt ihop de idag fick lite av några jag känner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka