Nekad dr1xxxx | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1.dr1x

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim pris ökning 520kr i en månad

Vem/vilka tog beslutet? bubble

Varför tror du själv att beslutet togs? det som hände ar att jag var i en skottlossning jag blir då ragdollad sedan ställer sig endast en person framför mig och riktar sitt vapen emot mig när jag ligger ner jag skjuter några skott när jag ligger ner grabben märker inget förräns han blir benad jag själv tycker inte att det är fear rp då han inte märkte om han hade märkt hade det varit en annan femma men min personliga åsikt är att det inte e det jag hade en varning men åkte på indraget utan att komma support samt fick jag delvis inget mewddelande om något eller sådant jag hade ju då 1 varning innan ag åkte på indragen och prisökning 520kr och jag tycker att beslutet är felaktigt isåfall högst en varning för det så jag har 2 varningar om jag kommer tillbaka för jag skulle aldrig fearat om jag hade rest mig upp och skjutit hade jag inte ens suttit på forumet och klagat men nu var det en helt annan sak

Hur är beslutet felaktigt? jag var ragdollad jag lägger en smart play och skjuter honom i benet jag är ragdolad när han riktar om jag hade rest mig upp och börjat skjuta hade det varit en helt annan sak men nu gör jag en smart sak och han märkte inte så hur va mitt liv på spel jag har även ett klipp från min syn vinkel jag hade en varning så iaf kunnat få en til lvarning iaf för så grovt var det inte

https://medal.tv/games/gta-v/clips/lqCWpE5psye9htwVj?invite=cr-MSxsNXosNDA1MjM5MDEz&v=71

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: fick då inget klipp skickat eller något blev bara kickad ur krim dcn

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
i detta sammanhang ligger jag ner när mitt vapen råkar vara perfekt riktat mot hans ben enligt mig tar jag en risk som gicvk bra i detta läge om jag hade rest mig upp och börjat skjuta så tar jag en risk som jag absolut inte vinner men idetta sammanhang hade jag ren tur.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka