Velium | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Velium

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cornelis

Vad heter du på discord? swevelium

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till för att försöka få in folk som gör bra ansökningar även vara snabb och ha bra bemötande jag har kört på servern nu i några veckor o känner att jag vill hjälpa till!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv, snäll, Hjälpsam, Snabb men läser igenom noga, Tror även att jag skulle passa ganska bra här då jag är väldigt trevlig. Hjälper gärna andra i medlemskap teamet om jag nu skulle bli godkänd. Jag lyssnar bra, Jag är bara en allmänt bra person!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska prata lungt o inte vara arg. Även förklara för folk bra så att dom förstår. Tex vi säger att jag pratar med en person o helt från ingenstans så börjar jag skrika på personen. Det är nått man ej ska göra mot nån som ej har gjort nått. Istället så kan man prata lungt o förklara bra istället för att göra värsta argumentet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man kan göra mer som medlem tex skaffa jobb köra boxning eller liknande med andra. Det låser upp så mycket möjligheter med att vara medlem hos unive roleplay. Men det jag tycker är roligast är att kunna jobba på roligare jobb.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Aktiv, Rolig spelare, Lyssnar på regler, Kan reglerna, Ingen problem spelare, Man ska även lyssna på staffs, Och lyssna på reglerna,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag har ansvar med att få in folk som faktiskt hade gjort ett bra jobb inne hos unive tex ni vill ju inte ha in problem spelare utan ni vill ju ha folk som vet hur det funkar med roleplay

Hur ser din aktivitetet ut? Vecko dagar: 4 timmar om dagen ibland lite mindre o ibland längre på lov o helger är det lite olika men lite över 6 timmar iallafall beror helt på

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Sjuk server asså!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka