Nekad vekamelle99 | Åtgärd Överklagan [mod+]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vekamelle99

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2951 — Normal (20p)
Typ: Combat Logging (§ 4.1g)
Anledning: loggar ut från kidnappning
Personal: Alec
Datum: 2026-05-16
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och min vän körde runt och vi träffade på lite rivaliserade folk som vi då valde att försöka kidnappa. Vi hoppade ut på dem och riktade, men de valde att dra fram vapen (och halvt feara) och benade både mig och min vän. För någon anledning fick jag för mig att f8 quit vilket var väldigt dumt av mig, men jag tar all ansvar för det och erkände det även inne i support utan att tjafsa emot då jag återigen vet att jag har gjort fel.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker inte att det ni staff/krim ansvariga gjorde var fel alls, utan snarare gjorde ni ett duktigt jobb. Men det jag försöker komma fram till är att detta var min första åtgärd gjord på mig någonsin på 1,5 år av spelande på servern. Alltså är jag egentligen en väldigt lila spelare. De åtgärder jag fick var att min krim drogs och jag fick 20 poäng. Jag förstår att min krim drogs och så, men känner kanske att de 20 poäng var lite att ta i just för denna situationen. Hade jag velat köpa ny krim nu så riskerar jag att tappa den på direkten ifall jag lockar till mig minsta lilla poäng. Min önskan är att ni reducerar mina poäng, jag vill inte ha kvar min krim utan den köper jag att ni plockar iväg från mig men hade uppskattat en poäng reducering så att jag återigen kan skaffa krim och spela säkert i de kommande veckorna.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka