vekamelle99
Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: devzin
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag stod i mitt gänghus och lagade min bil så kom en i mitt gäng fram till mig och hade "drag" bindat så han drog med mig och sprang iväg medan jag var i lagningsanimationen så den buggades. Eftersom han höll på och lalla så gjorde jag /reloadskin då jag ville laga min bil och köra iväg, så efter det hoppade jag in i bilen och startade den och fick AC ban på direkten.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? För jag lagade bara min bil, måste blivit någon falsk flaggning i och med att min vän avslutade animationen och buggade den och sedan var jag i min bil innan jag ens hade lagat bilen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja jag har klipp på allt:
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: devzin
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag stod i mitt gänghus och lagade min bil så kom en i mitt gäng fram till mig och hade "drag" bindat så han drog med mig och sprang iväg medan jag var i lagningsanimationen så den buggades. Eftersom han höll på och lalla så gjorde jag /reloadskin då jag ville laga min bil och köra iväg, så efter det hoppade jag in i bilen och startade den och fick AC ban på direkten.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? För jag lagade bara min bil, måste blivit någon falsk flaggning i och med att min vän avslutade animationen och buggade den och sedan var jag i min bil innan jag ens hade lagat bilen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja jag har klipp på allt:
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by kwengins and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja