Nekad Vega | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Cow

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,186
Reaction score
109
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Vega

Vad heter du på discord? Vega#9224

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 1000 h +

Varför vill du just bli chef på det jobbet? ag vill bli chef för att jag vet att jag är nog mogen att ta ett sånt ansvarig på mig och göra det bra jag vill utveckla rpn jag är mycket aktiv inom jobbet och jag har varigt personal ansvarig inom det jobbet så jag vet hur det funkar m.m jag har jobbat inom alla blåljus jobb jag vet hur man hanterar situationer bra och jag är villig och arbets driven inom att jobba med securitas och utveckla det så gott det går jag har mycket erfarenheter som sagt samt så vet jag alla regler på servern jag har bra rp men jag skulle vilja utveckla min rp ifrån min karaktärs sida min karaktär som heter Hanna drömmer om att jobba inom just securitas området tror inte genom historiskt sätt att det finns nån annan i staden som har varigt tjej som chef inte på securitas tror jag därför vill jag testa på något nytt jag tror att detta är det bästa enligt mig och för rpn skull jag har som sagt mycket bra rp och vill utveckla rpn så gott det går med min aktivitet men också att vara snäll med mina personaler ifall nån personal gör fel skriker jag inte på den jag visar hur den ska göra det funkar inte att skrika det lönar sig ingen stans min karaktär vill alla väll. jag sa jag som person: jag är en lung person efter som jag har jobbat på alla blåljus jobb så har jag erfarenhet att jag inte ska stress upp mig samt vara lugn i alla sivationer vilket jag är jag blir inte arg om nån gör ett litet misstag jag är lugn och berättar felet och hoppas dom lyssnar samt jag hoppas jag får bli chef för jag tror att den karigären som chef kommer bli toppen tror jag kommer bli uppskattad och jag är ansvarig för allt det vet jag och jag är redo för det därför ansöker jag till chef . så jag hoppas på det bästa för att jag kommer göra mitt bästa för allas bästa detta kommer att leda till bättre RPför båda mig och andra och jag hoppas att ingen kommer abusa för det kommer inte ske på mitt företag efter som jag tsm med min ledning kommer bestämma hur allt ska funka och styras.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja har varigt Personal ansvarig på securitas 1 gång samt anställd 2 så vet hur allt funkar har jobbat på polisen sjukvården marja-lisas saras, båtbolaget där var jag Biträdande chef där och vet hur allt funkar så jag har 100% koll på /openpanel samt andra saker som sagt var nyss staff och tar hård på korruption

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Hanna hammarström hon är moddig smart och omtänksam hon älskar sin stad hon bor i sina bilar som hon älskar hon har tidigare jobbar som polis, Ambulans ,Securitas , båtbolaget och många mer jobb, Marja-lisas. hon har massor med erfarenheter han flyttade nyss in till Unive city igen efter att ha bot i Norrland i nåra år men är äntligen flyttat in igen och trivs bra hon har många vänner och så hon drömmer och en Täsla hon kan bo i. Och drömmer om att få jobba som securitas igen fast chef denna gång. Hon älskar securitas som jag sa hon älskar och sälja bilar på pirren och så hon älskar verkligen Unive city. hon drömmer om att få börja om att få börja om med att jobba som securitas eller snarare chef hon har en stor enpati för andra som jag sa så bor hon i ett litet hus som hon har där han trivs det brukar vara ganska kallt på kvällarna därför hon bor på pirren vid stranden hon vaknar sedan går hon alltid upp och börjar kolla på bilar hon har så många och en dag önskar hon att hon få jobba som securitas chef. som brinner för blåljus jobben och älskar alla personer i staden och vill utveckla securitas sida och hålla möten och utbildningar och arbets intervjuer.

Hur ofta kommer du vara inne? nåra timmar per dag har mycket fritid

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart spelar inte för makt kommer vara kvar oavsett

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope bara unive <3

Har du läst våra Regler? Ja var staff nyss

Vidare till muntlig, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig, Lycka till!

MVH GUZZ#7387

Helper

Jobb Ansvarig

+rep Bra ansökan och var en bra staff innnan och skulle passat bra som chef, Lycka till :)

+rep skulle ha passat som securitas chef! Bra ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka