Nekad vedo | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vedo

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/FatVedo/

Ditt Hex-ID: 1100001007821b5

Vad är din discord tagg? vedo#3333

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 9dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet helt ärligt inte jag tror AO trodde att de va jag som körde bilen för direkt efter krocken gjorde jag /shuff för att flytta på bilen och få grabbens ID så ja kan få han bannad för enligt mig var det ett ogiltigt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bad en random snubbe om skjuts t där va man köper nycklar och han hade en väldigt snabb bil och krocka in i allt och körde 400 över ett gupp så vi krocka och ja märkte direkt de va en lallare och de visade sig vara en icke medlem och efter våran krock c logga han och jag tänkte ba flytta på bilen och få hans id för att sedan skriva en /report men så blir ja bannad istället

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann i mina ögon då varför ska ja behöva rpa på när någon lallare flyger med en bil i luften efter han kört i 400 över ett gupp sedan c loggar också är de inte bättre att jag flyttar på bilen, clippar det o sedan går t support för att få han bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga banns nyligen men har lärt mig om varenda ban som ja haft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte kanske spelat skadad tills en staff kom eller nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka