Nekad Itz_Julle | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Julle

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077659103/

Ditt Hex-ID: steam:1100001429a11df

Vad är din discord tagg? GUNNERFOOD09

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-01-10 19_36_06.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag kidnappade en ickekrim och dödade han med mp5 och sedan c-loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skött en person med polisvapen som var icke krim sedan blev jag bannad( jag hade ett bakomliggande scenario).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja på vissa saker som till ex det spelar ingen roll om han är icke krim han har gjort nåt och då såklart dödar jag han jag frågar ju inte mitt i ett scenario om han är krim ska jag släppa han då nej det hade jag inte gjort i verkligheten så då gör jag det inte. Jag hade också ett bakomliggande scenario då när hans kompisar höll på. Ingen person lallade heller det var en grabb som var med i bilen som var icke krim vet ej varför han var med så varför får jag ban för det jag lallade it det var säkert han som lallade. Jag lämnade aldrig serven direkt heller jag kanske lämnade efter 5 min det är inte att c-logga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft inte rpa på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte dödat han med polisvapen (ENDA FELET JAG GJORDE)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka