Accepterad Vatsy Rae | Medlem ansökning [The Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/VatsyRae/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad är ditt discord namn? Vatsy#1578

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas och har haft en svår uppväxt. När Lukas var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog Lukas mamma. Det gjorde att Lukas och hans mamma flyttade bort från
Lukas pappa. Hemma hos Lukas mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När Lukas gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När Lukas var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men Lukas var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och han började på ett bra gymnasium och blivit en väldigt bra person med många snälla vänner. Lukas tillsammans med hans vänner har gått en väldigt bra utbildning där han ska söka till advokat för att kunna leva ett liv fritt från att behöva tänka så mycket på pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är för att jag är duktig på RP och att skapa bra scenarion. Jag har även varit med i flera svenska rp servrar tidigare och varit både staff och admin på liknande servrar. Detta gör att jag tror att jag kan passa in och bidra med bra och seriös rp. Jag har även väldigt lätt att lära mig saker och har bra läsförståelse vilket gör att jag lätt kan lära mig nya/annorlunda regler från servrar jag tidigare spelat på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är nästan alltid många spelare inne på Unive och dem flesta tar sitt rollspelande seriöst. Ni verkar också ha väldigt bra staff som bryr sig om servern och sina spelare.

Hur hittade du Unive? Streamers, kollade runt på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa bra scenarion, skapa bra RP, få många sköna kompisar man kan hänga med. Att helt enkelt ha ett bra liv på servern. Skaffa bland annat pengar, hus, bilar och ett bra jobb. Jag vill även sprida glädje omkring mig för andra på servern och till slut kunna undervisa nya spelare som mig. Jag vill även uppnå ännu bättre RPnivå eftersom det alltid går att förbättra den.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa bra kompisar som alltid har ens rygg och skapa en gemeskap med alla er staffs. Mitt mål är även att ni ska tycka om mig och se mig som en värdig spelare på eran server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv
Godkänd efter muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka