Accepterad Vatross | Medlem ansökning [Badil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vatross

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? devran

Vad är ditt discord namn? gabrielbahlul

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Otto Motto 23 år gammal är fascinerande och gåtfull, känt för sitt enastående sätt att leva livet enligt ett unikt motto som han själv hade skapat. Otto är en person som aldrig följde konventionerna och som ständigt sökte efter meningen med tillvaron på sitt eget sätt.

Otto hade ett karakteristiskt utseende med sitt rufsiga hår och kläder som alltid verkade vara något ur det vanliga. Han bar oftast kläder som speglade hans konstnärliga och eklektiska smak, och han var känd för att ha en samling av originella accessoarer som han själv hade tillverkat.

Vad som verkligen utmärkte Otto Motto var hans egenhändigt skapade livs motto: Dansa med stjärnorna och lek med elden. Det var detta mantra som styrde hans beslut och handlingar. För Otto handlade livet inte bara om att överleva, utan om att uppleva det fullt ut, att omfamna passion och äventyr. Han har alltid varit intresserad i kläder och mode men samt om motorer och dess funktioner. Otto kommer från en helt vanlig familj nära Småland där hans pappa lärde honom mycket inom motorteknik. I skolan var Otto en vanlig pojke som älskade skolan och alltid försökte förbättra sig själv när han inte nådde sina mål. Otto är osjälvisk empatisk men även väldigt tuff när det väl behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska försöka ta med mig en underbar karaktär in i servern och bidra med en trygg plats för all och inte endast mig själv. Jag har spelat rp förut och kan bidra med en bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= man ska inte slå eller döda utan anledning. COPBAIT= inte försöker bli jagad av polis utan anledning. POWERGAMING=att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? försöker lära mig varje dag mer och mer. Försöker förbättra mig inom rp hela tiden. det här är en bra chans att utvecklas inom RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Steam namn Gabriel Bahlul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka