Nekad Stenen Malmo | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad är ditt discord namn? stnen.

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: otto andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad kreativ tålmodig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: otto växte upp på en bondgård i treriksröset och när han var liten brukade han ofta fiska och jaga älg med sin pappa som heter bengt. otto växte upp ganska fattigt för att de behövde jaga all sin mat själv och vissa dagar blev det inge mat. när otto var 23 hade han fått nog och bestämde sig för att flytta till unive och börja på ett nytt liv. hans planer är att börja jobba och kunna försörja sig själv dessutom om det går dåligt för otto bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp dessutom roliga scenarios och spela för motpartners med vinst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna alla scenarios man ska spela så att båda har en chans att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har vdmat innan då kunde jag inte reglerna. jag har dock lärt mig reglerna nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är att döda någon utan anledning det stör för: random deathmatch. combat logging är att man lämnar mitt i ett scenario för att man inte vill dö eller förlora sina grejer och vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen det står för vehicle deathmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla dina svar!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka