Nekad Vassil från Alliansligan | Ban Överklagan [abbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024215760/

Ditt Hex-ID: 11000013f6a96d0 (Hex)

Vad är din discord tagg? Allinasligan

Vem var det som bannade dig? Abbe2010

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-15 183906.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde montage när man inte fick göra unive montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville göra unive montage för att alla gör unive montage och man fick göra det innan sen gjorde jag det sen efter det fick jag indragen krim för powergaming och när jag inte va krim så skrev krim ansariga ut i krim dcen att man inte får göra unive montage ochj jag va inte med i dcen så jag visste inte att man skulle ta bort unive montaget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de vart inget felaktigt ban utan det var jag gjorde så att jag blev bannad för att jag gjorde unive montage men tycker att staffsen bör ha sagt till mig att inte man får göra det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag lär mig av mina misstag samt att de var första och sista gången jag gjorde unive montage igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte göra unive montage och inte fått indragen krim för powergaming samt att fråga staffsen får man värkligen göra unive montage

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig mer göra unive montage igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka