Nekad xyz | Beslut Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Ditt discord namn: xyzsna

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem krim ped

Vem/vilka tog beslutet? 3lvis/v8an/j.v08/sten

Varför tror du själv att beslutet togs? redigering av montage (missförstånd

Hur är beslutet felaktigt? jag har inte kört på unive i 1,5år när jag körde på unive fick man lägga ut unive montage ifall man skrev "skottlossingarna har bakom ligande sceanrio" nåt sånt, iallfall jag kom tbx till unive, lät min vän redigera ett montage till mig tänkte aldrig lägga ut det, hade redan ha lagt ut de då jag varit bannad i över 1 vecka nu. min ban består av att JAG har redigerat ett unive montage vilket jag ej har det var min vän som gjorde det, jag viste bara att man inte fick redigera unive montage själv. viste inte att man inte fick ha ett montage nedladdat på datorn det var där allt kronglade till jag förste visa bevis till dom att jag ej redigerade det. Men dom valde att dra ut mig istället. Rikitgt oprioffiosinella. (FÖR ALLA BEVIS SKRIV ERAN DISCORD SÅ SKICKAR JAG)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

vill lägga till att jag är fullt medveten om montage e förbjudet, jag viste att man ej får redigera montage . viste inte att man inte fick ha det nedladdat på datorn. + min ban stämmer ej med felet jag gjort min ban är för JAG har redigerat ett montage vilket ja ej gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka