Nekad Vasse27 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vasse27

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
147
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vasse

Vad heter du på discord? vasse27

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001459fb7f0

Ange ditt födelsedatum 27 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan vara aktiv från ca 14:00 till 02:00 eller senare, men det beror på omständigheterna. Ibland blir det längre, ibland kortare. Dessa tider är ungefär när jag är som mest aktiv inom Rpandet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem igen i december, men har annars varit medlem på Unive sedan september 2021, med nästan 3300 timmar enbart på Unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...e19e495d25b9cff8d501d52ed66ab340d2f018958135&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift kan beskrivas som "undercover helper". Man Rp:ar som vanligt, men om ett regelbrott uppstår ska man ta de åtgärder som krävs, som att ge en kick eller en ban. Vid grövre regelbrott ska man skicka vidare till SV ansvariga, som kan förlänga bannen. Som servervakt ska man INTE aktivt leta efter problem, utan det är staffens ansvar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har RP:at som polis på Unive i över ett år och har under den tiden sett många regelbrott, både från kollegor och kriminella spelare. Det är tråkigt att detta sker, och därför vill jag bli SV för att kunna vidta åtgärder som krävs samt, vid behov, få bannen förlängd.

Ett tydligt exempel är trafikstopp. Det är nästintill omöjligt att genomföra ett socialt trafikstopp, då cirka 80 % av gångerna, när man stoppar en bil och ber föraren stänga av motorn, så väljer de istället att köra iväg, vilket förstör scenariot. Även 320 har lyft detta problem och tydliggjort att spelare ska bli bannade om de flyr från ett trafikstopp utan giltig anledning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption / abuse kan exempelvis innebära att man t.ex är krim och blir stoppad av polisen men väljer att kicka polisen för "stannar utan anledning" t.ex, enbart i syfte att vinna scenariot och ta sig därifrån. Det kan också handla om att använda toggle ID under skottlossningar för att se var andra spelare befinner sig eller revva sina polare efter dem dött i en skottlossning, vilket ocskå är abuse.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Du har tyvärr fler bans än 25.

Du får tyvärr inte söka till servervakt igen.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka