Nekad Varvaren.1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Varvaren.1#0010

Vem var det som bannade dig? sonkiez

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 20230603232343_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Problemspelare inkompetent.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte, blev bannad när jag körde runt i min gäng bil, efter 20 sek så speccar en staff till min bil och bannar mig? då frågar jag varför Och svaret var (Problematisk spelare, skjuter extremt mycket, bidrar med 0 social RP) Men de roliga är varenda gång när jag har skjutit då e de att jag skydda mig själv och agerar tillbaka. Men ifall jag ska vara bannad för detta då e de lika gärna att kolla på alla andra spelare då dem gör exakt samma sak. Fattar inte själv varför jag blir p bannad jag har aldrig skjutit hej och vilt låter motståndarna göra sitt första steg. Men tydligen är de fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså personligen tycker jag det är fel men förstår från er sida, men fotfarande man hade kunnat diskutera i support jag blev ju bannad utan att få svar på varför jag blev det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite suntförnuft och massa annat när jag va icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså inte så mycket då jag skyddar mig själv i skottlossning då jag blir skjuten när vi går och försöker snacka me gäng att lösa krig m.m men tydligen är man en problemspelare då enligt sonkiez

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså aa att inte skjuta när någon skjuter mot dig och försöka dra från platsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

kommer någon annan ta hand om min ban han är aldrig inne på forumet?

vill verkligen få en andra chans, jag fick iallafall berätta från min syn vinkel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka