Accepterad Riktigawiking | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
155
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199822574285/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f0092cd

Vad är din discord tagg? RiktigaXSO

Vem var det som bannade dig? Polo0.1

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2026-01-11 16_12_59.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regeln Brist på Social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av 2 unive bilar i flera minuter och vi hade skjutit mot dem tidigare, så dem åkte förbi oss och vi skotta ner honom. och sen böev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är lite felaktigt men samtidigt ogiltigt tycker jag, Eftersom att dem jagade oss efter att vi hade skjutit med deras polare och sedan så åker dem efter oss i några minuter vi försöker att gömma oss men han fotsätter och jag tycker att det är lite Suntförnuft från han då han fotsätter o köra efter oss efter vi har skjutit mot han flera gånger. Efter ett tag så kör han fram till oss och då så skjuter jag ner honom. VIlket var fel av mig att göra och inte gå för däck.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men kommer inte ihåg. Fast jag lär mig av mina misstag alltid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde istället för att skjuta så kunde jag köra upp för berg osv. Och att jag borde ha stannat o snackat med honom och frågat vad dem ville. Samt att jag inte gick för däck och det är Brist på social rp från mig och det står jag för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut, Jag kommer aldrig igen gå för huvud och alltid gå för däck så det blir roligt för båda partnerna. Och om jag nu blir unbannad så kommer jag stå för mitt ord. Om jag säger att jag kommer lära mig o inte göra om det igen så står jag för det och kommer inte göra om det eftersom att man måste alltid ta vara på den chansen man får.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka