Nekad Varrebc | Ban Överklagan [Maayouf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varrebc

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056455854/

Ditt Hex-ID: 1100001415688ae

Vad är din discord tagg? therager08

Vem var det som bannade dig? Maayouf

Bild på banmeddelande: ban skjutning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt mot poliser under en konflikt där de låtsades köpa ett vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina tre kompisar ska sälja ett vapen till två personer. De väntar på att en av deras kompisar ska komma med kontanter så att affären kkan bli av. När deras kompis kommer springer jag instinkttivt in bakom en pelare och han blockar våran bil från att komma ut. Jag ser att han som blockat vår bil hoppar ut ur bilen och börjar rikta vapen. Jag skjuter han ena i huvudet och faller till marken pga ett skott i benet. Sedan skjuter jag han andra grabben i huvudet och sedan den sista grabben som sitter i bilen i huvudet. Därefter hoppar jag och mina kompisar in i bilen och kör därifrån. Då berättar en kompis för mig att de hade skrikit att de var poliser precis när de började dra vapen. Eftersom jag hade sprungit iväg lite hörde jag inte det. Jag vaknade imorse till att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att bannen var felaktig, om man bara kollar på att jag medvetet dödade tre poliser. Men eftersom jag inte visste att de var poliser gjorde jag precis som jag annars skulle. Därför förstår jag att det ser dåligt ut, men för mig ovetande om omständigheterna gjorde jag inget fel från mitt perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har mest varit lall, småsaker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan förstå lite nu i efterhand baserat på deras beteende att de var poliser, men i den stunden var jag mest glad att vi skulle sälja vårat vapen för så mycket pengar. Det verkar lite konstigt nu i efterhand att de ville köpa den för så mycket, men nu när alla fått mycket pengar från jultomten tyckte vi att det var ett bra pris. Jag hade också kunnat ta upp händerna men eftersom jag trodde att de var vanligt kriminella sköt jag såklart mot dem eftersom de riktade mot mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska vara extra försiktig och inte låta pengarna tänka åt mig. Jag ska inte gå på sådana dumma affärer och absolut inte skjuta mot polisen igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka