Accepterad Varrebc | Ban Överklagan [Maayouf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varrebc

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056455854/

Ditt Hex-ID: 1100001415688ae

Vad är din discord tagg? therager08

Vem var det som bannade dig? Maayouf

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det hela började när jag för någon dag sedan var i ett kriminellt senario och skulle sälja vapen till en som ville köpa. Scenariot slutar med att de var poliser och att jag skjuter ner alla tre. Jag har varit helt ovetande om de nya reglerna som införts, eftersom jag började spela på servern igen för en dryg vecka sedan. Innan dess har jag spelat för ett antal år sedan och har varit både polis och kriminell. När jag började spela nu igen på servern så visste jag inte att 1. Min krim roll hade tagits bort. Jag trodde att saker som betalats för som till exempel kriminell roll behölls och därför har jag ända sedan jag började spela nu igen för en vecka sedan rollspelat som kriminell. Jag skyller verkligen inget på unive och hjälpsamma stadga som Maayouf har förklarat allt det nya för mig. Det tackar jag för och hoppas få kunna fortsätta spela på servern och vill gärna köpa krim rollen, eventuellt donera eller gå med i ett gänguppköp. Dessutom har jag funderat på att donera för andra saker som import och mer och är taggad på att spela igen, nu utan att göra regelbrott som jag inte vet om. Jag lovar att läsa igenom alla regler på servern igen så att jag inte gör samma fel en gång till. Den nuvarande bannen jag har är dock inte att jag sköt mot polisen utan att jag rollspelat som kriminell utan att ha rollen för det. Jag ångrar mig verkligen och förstår nu i efterhand att jag gjort fel i det som jag i den stunden inte förstod.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom jag redan var bannad 3 dygn en gång på grund av det med poliserna så testade jag gå in på servern för att kolla hur mycket jag hade kvar på min ban och då stod det att jag hade fått 10 nya dagar. Men beskrivning av scenarion har jag på klipp och det visar jag gärna, om inte maayouf har ett bättre klipp från polisernas perspektiv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För mig är bannad felaktig efter att jag inte visste att jag gjorde fel i mitt rollspelande. Från mitt perspektiv trodde jag att jag fortfarande hade krimrollen som jag förklarade i support. Jag visste dessutom inte att man inte fick skjuta alls mot polisen, vilket enligt mig är en lite konstig regel men såklart kommer jag följa den i fortsättningen. Jag har även klipp på händelsen om det skulle behövas att jag visar det. Man kan tydligt se att jag instinktivt springer och börjar skjuta mot de vi skulle sälja vapnet till så fort de drar vapen. Dessutom visste jag inte heller då att de var poliser utan trodde fortfarande att de var vanliga kriminella som ville råna oss på vårt vapen.

Från Maayoufs och andra straffs perspektiv är detta inte en felaktig ban eftersom de redan kan alla nya reglerna till skillnad från mig. Dessutom kan de se att jag inte har kvar kriminell rollen längre och då gör de helt rätt i det dem gör. Men samtidigt tycker jag att ni borde ta extra hänsyn till att jag är nu väldigt ny till det nya systemet och reglerna och därför inte visste hur allt fungerade. Jag har dessutom inte fått många banns, och om skjutningen mot polis och krim utan krim bannen skulle varit ihopsatta, som de egentligen skulle varit, skulle jag inte ens varit gul på antal bans de senaste 3 månaderna. Nu är jag gul eftersom Maayouf inte visste att jag inte hade krim rollen då han satte bannen för skjutningen mot poliserna. Detta förstår jag såklart och klagar verkligen inte på honom som straff utan vill snarare säga att han gjort ett väldigt bra jobb när det gäller denna händelsen. Men som sagt anser jag att jag åtminstone borde få bannen nerkortad och hoppas att ni förstår och håller med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för mest lall eller småsaker, och de flesta av mina banns är för väldigt längesedan och de har jag tagit lärdomar av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra någonting annorlunda eftersom jag inte visste om allt det jag vet om nu när jag rollspelade i det scenariot. Såklart hade jag inte skjutit mot polisen och inte haft vapen alls om jag hade vetat om att man inte fick göra så och att mina roller var borta. Men som sagt visste jag inte om alla nya regler och var ovetande om att kriminellrollen var borta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, maayouf har förklarat allt för mig tillsammans med en annan staff, och nu förstår jag vad jag gjort fel. Så fort jag blivit unbannad och blivit medlem kommer jag antingen söka gänguppköp eller donera för krim till direkt. Den tiden jag rollspelat kriminell nu har varit extremt rolig, och jag vill ändå
säga att jag bidragit med bra rp då jag varit med i flera kidnappnings och rån scenarion som varit på hög rp nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Förlåt förlåt förlåt, jag har missförstått de 24h du menade maayouf. Jag trodde att det var 24h efter jag la ut överklagan, inte när du nekade den. Jag är verkligen ledsen och jag har inte märkt mitt misstag förens nu. Snälla låt mig radera denna och publicera den riktiga klockan 9 ikväll då det egentligen gått 24h

Jag ger dig en till chans då jag litar på att du är medveten om de nya reglerna och förstår ditt fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka