Nekad Varli77_ | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varli77_

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199167552170/

Ditt Hex-ID: 110000147f5baaa

Vad är din discord tagg? Varli77#6666

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman. (Kan ej bifoga bild på bannen då jag är på telefon. Så jag kommer bara att välja någon random.)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: D1125FD3-3D1B-4422-8C41-6A3831C043AC.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för en väldigt klar sak. Jag hade begått ett grovt regelbrott som resulterar i permament avstägning och jag fick ta min konsekvenser för mitt beetende. Det som skedde var att jag och min vän Adrian befann oss nere på piren. Vår kära vän Göran som hade välkomnat in oss i staden efter att ej ha spelat på väldigt länge valde han att ge mig en en import som han inte använde eftersom jag behövde ett vackert fordon. Har alltid älskat rams och det visste Göran om så han valde att ge den till mig som en gåva. Med detta nya fordonet hade jag väldigt roligt och åkte runt med Göran och Adrian väldigt länge då jag älskade bilen. Sedan när Göran behövde stänga av så var vi lite utanför en motorväg där han skrev i ooc chatten att han måste ut och se sin mormor och då quitade han. Då stannade jag och Adrian bilen på sidan av en motorväg och bara kollade in det vackra fordonet samt min första import. Sedan slog jag Adrian som skämt ocn han slog tbx sen boxades vi som två idioter och Adrian tog upp sin scar och sköt mig. Då valde jag att göra något extremt efterblivet och combat logga vilket leder till permament avstägning. Jag inser mitt fel och lärt mig av misstaget. Även om personen som sköt mig varken vann eller förlora på att jag clogga så gjorde jag fortfarande inte rätt och får stå för mitt misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tycker jag förklarade det väldigt tydligt på frågan över men för att fräscha upp minnet lite så skriver jag en kort sammanfattning av situationen. Jag hade nyligen börjat spela igen och då gav min kära vän Göran mig en import som gåva. Sedan åkte vi runt i den under en bra period sen stängde Göran av för han skulle ut. Då åkte jag och min andra vän adrian till kanten av en motorväg och kollade in bilen. Då började vi slåss och sedan blev jag skjuten av scar av Adrian och jag quitade. Jag vet att jag gjorde fel och ber så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt för mitt fel det kommer inte hända igen kan jag svära på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt ban. Jag gjorde fel och får stå för mitt misstag. Han gjorde rätt i att utesluta mig helt från fivem servern eftersom det är regler han följer. Jag ber om ursäkt och lovar att det ej skall hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad antal många gånger på unive och lärt mig utav alla misstag och med tiden blivit bättte rpare. Många banns var på början av servern där jag knappt förstod någonting om roleplay. Men med tiden så lärde jag mig och blev bättre, och hållde ett par månader utan någon slags bann. Som sagt så har jag lärt mig utav alla mina banns.

Blev blackad för tracers innan och har då lärt mig att aldrig någonsin under min fivem karriär använda mig utav någon tracers eller liknande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja i att skita i att slå han och istället bara njuta av studen som vi kollar in på bilen. Hade bara kunnat sagt deräcker att slåss nu när vi hade vårt lilla slagsmål. Hade också kunnat välja att skita i att combat logga och istället bara rpa på det på bästa sätt. Ber iallafall om ursäkt över mitt beetende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig massor av saker. Har lärt mig att ej sitta och lalla och ta rpn mer seriös. Har lärt mig att combat logga är väldigt fel och att jag vet att det aldrig kommer ske igen från min sida. Ber om förlåtelse till personen som banna mig för mitt beetende och ska förbättra mig framöver. 🙂

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka