Vape | Ansökan till Support [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuelll

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? [AZ] Samuel#5390

Ange ditt födelsedatum 6 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar mellan
15:00 till 22:00
och helger 7 till 8 timmar ibland mer.

Berätta om dig själv Jag är en omtänksam person som vill hjälpa till det är därför jag vill vara support . jag gillar att spela rp och andra prata med personer på discord och ha roligt. jag bor på landet och hjälper till på gården när jag inte spelar.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle helt enkelt hjälpa till i support och vara tillgänglig ofta. v hålla koll i chattarna så att det inte blir för mycket svär och andra ord.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på multistaden i runt en månad.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? pga att ibland kan man vänta skit länge för att få hjälp ibland kan man sitta i support i runt 30min. och ibland så kommer lallare in på servern och slår ner runt 5 pers innan någon banna den personen och det har hänt mig flera gånger. kommer helt enkelt hjälpa folk som behöver.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle vara online ofta och hjälpa folk i support och ig heltiden.

Har du några tidigare erfarenheter? nej det har jag inte fast någon gång måste vara den första.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag vet några men vill lära mig fler för att kunna hjälpa dom som behöver till 100.
/revive id
/kick id vrf
/tpm
/noclip
/goto

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga att det är för mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server just nu men ifall jag gjorde skulle jag säte denna servern före till 100.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag vill bara vara support pga jag vill hjälpa folk när inte några andra kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka