Vad är ditt namn i verkligheten? Vansi Hikmat
Vad är ditt discord namn? vanzassoo
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Charbel Issa, 24 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tillbakadragen, Lojal och Impulsiv
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Som liten hade Charbel väldigt svårt hemma med pengar och kärlek från föräldrar, vilket har lett till ett dystert liv och ständigt hamnar i problem. Framtidplanerna är att komma utfrån det kriminella och följa drömmen om att öppna företag och penionera sin mamma.,
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rollspel samt bidra med min kunskap
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vinsten inte alltid är hos en.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det var dock länge sen när jag var ny, lärde mig mycket av det, jag vänjade ej om mitt liv i spelet och lärde mig nya regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, VDM, cop bait
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.
Vad är ditt discord namn? vanzassoo
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Charbel Issa, 24 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tillbakadragen, Lojal och Impulsiv
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Som liten hade Charbel väldigt svårt hemma med pengar och kärlek från föräldrar, vilket har lett till ett dystert liv och ständigt hamnar i problem. Framtidplanerna är att komma utfrån det kriminella och följa drömmen om att öppna företag och penionera sin mamma.,
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rollspel samt bidra med min kunskap
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vinsten inte alltid är hos en.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det var dock länge sen när jag var ny, lärde mig mycket av det, jag vänjade ej om mitt liv i spelet och lärde mig nya regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, VDM, cop bait
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.
Senast ändrad:
