Nekad Kramgooo | Medlem ansökning [duden] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kramgooo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Rasmussen

Vad är ditt discord namn? Kramgooo

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Charbel Ozim, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, lätt, skarp

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Charbel växte upp i en liten by strax utanför Istanbul med sin fattiga familj. Vid 7års ålder flyttade han till Sverige och har sedan dess inte haft det så lätt. Började med lättare jobb åt kriminella organisationer och slutade med att han styrde sitt eget. Organisationen gick bra till en början med slutade med att Charbel blev backstabbad av sina egna medlemmar. Charbel var tvungen att fly landet och är nu tillbaka för att ta tag i sina problem och skapa ett nytt liv. Han kommer fokusera mer det det roliga och sociala i livet och förhoppningsvis skapa en ny samt bättre vänkrets!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög standard på socialt, kriminallt och roligt rollspelande. Jag är ute efter att skapa långa och mångsidiga scenarion där alla vinner, samt förlorar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man medvetet förlorar i ett scenario för att antigen skapa ett längre scenario eller för att göra scenariot bättre på något viss

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? powergaming reglen har brutits någon gång då adrenalinet ooc tog över. Svårt att tänka på i stunden men man blir bättre för varje gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? "döden" och "förhandlingar"

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Karaktären som jag "beskriver" i ansökan är en ganska ny karaktär som inte rikigt har utvecklats till det jag vill. Därför att karaktärs beskrivings delen inte så utvecklad.

Senast ändrad:
Jag vill gärna att du utvecklar dessa:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Sedan att du har samma namn på discord som du har på steam.

Du har 24h på dig att komplettera din ansökan innan den nekas automatiskt!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka