Accepterad ValterVit1 | Ansökan till Servervakt [Jackz] [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ValterVit1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dimitri

Vad heter du på discord? Braxzy#2020

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Om man ska prata om nu när sommaren är slut så brukar jag gå till skolan och sluta max 16:00. Senare efter det så kan jag spela lite unive i kanske 4-5 timmar för att införa kul rp samt få bort en massa lallare från servern. Sen så kanske jag kollar på min lur lite kanske sitta i discorden och kolla vad som händer och sen kanske komma in i servern igen efter att ha tagit en paus och sedan gå och lägga mig. Nu när jag grindar unive så kommer min dag mest bestå av rollspel i unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i 1 månad men bytte discord konto och gjorde ett nytt forums konto på grund av att min discord blivit hackad och mitt forums konto blev borttaget för ingen anledning.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag är bannad för tillfället för första gången på länge men kan gissa på 5-6 gånger. Kommer att komma ingame sedan och kolla och medela en servervakts ansvarig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften som servervakt är att du ska göra det som krävs för att serverns rp ska bli bättre. Uppgiften är att få bort en massa lallare från servern och se till så att rpn i servern inte ska vara helt förstörd. Uppgiften måste följas och om den inte införs kommer att rpn i unive inte vara det bästa som finns. Uppgiften som servervakt är helt enkelt att se till så att servern inte har en massa lallare och folk som inte följer reglerna. Alla dessa saker är viktigt att se till att folk ska följa och det är därför du som servervakt ska hålla koll på folk och se till så att de inte bryter reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här på unive eftersom att jag vill att serverns rp ska förbättras. Serverns rp är ju redan bra men det kan alltid förbättras och jag tycker själv att servern måste ha en utveckling och det är där jag kommer in. Jag kommer att vara aktiv ofta och se till så att folk som lallar och inte följer reglerna ska få ta konsekvenser (sv ban). Man måste som servervakt också följa reglerna så att inte man abusar sina perms vilket står här |
|
V

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt eller som man säger SV-Abuse är strikt förbjudet och tas väldigt seriöst med konsekvenser. SV-Abuse menas med att du använder perms för en fördel i t.ex scenarion osv.

Exempel: Du har nyss blivit skjuten i ett scenario. Du väntar tills de som dödat dig stuckit och du id peakar för att kolla om det är någon som spectatar. Sedan så skriver du /revive (ditt id) för att inte förlora dina saker.

Detta var mitt exempel på vad SV-Abuse var men kan mycket mer på vad det är men säger för tillfället kortfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka