Ej Antagen BING | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? bing

Vad heter du på discord? 1bing

Vad är ditt Hex:ID 11000013ff596bd

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar när jag inte har skola + inlämningar eller tränar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 år ish

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) typ 19 ggr varav en gång blacklist

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har uppgift att vara en bra förebild och stänga ner alla spelarna som inte tillehör servern som vill bara skada servern samt lallare. Som sv ska man repensentera servern och ge goda intryck och va en bra förebild för dem som är nyare till rp. Man kanske kan vara som lite staff och banna folk som powergamar eller gör något reglbrott då när du är först på plats så ska du aggera med att banna. Servervakter har också uppgiften att skicka i ban bevis så att man har faktiskt bevis till bannen som man har gjort. Då du kan lika gärna har bannat något helt utan andledning. Man ska kicka t.ex om det är en icke medlem som kanske säger " vilken knapp trycker man för att hoppa in i en bil ". Då så skulle jag kicka den personen istället för att banna den personen så att den personen har en chans att ändra sin rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit sv förut och tyckte att jag gjorde ett bra jobb. Men dock så råkade jag glöma skicka i ban bevis och då fick jag indraget. Jag kommer inte göra om den och kommer inte glömma vad jag gjorde för fel. Men jag vill bli servervakt eftersom att jag vill repsensentera unive och göra det till en bättre plats för att rpa, Då jag kommer banna alla som vill skada servern som lallare eller folk som powergamar. Jag tycker jag har en bra rp som majoriteten på servern inte har och det tror jag att jag kan sprida igenom att vara en bra förebild.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse betyder att man t.ex att om man har förlorat ett senario så bannar man den personen som håller på lootar dig för att inte bli lootad. Eller att man har på toggleid under ett senario. Eller kanske anväda /revive efter du har blivit dumpad så att du har kvar alla dina saker vilket är otillåtet. Kortfattat så utnyttjar man sina perms för att vinna eller få föredlar i senarion

Senast ändrat av en moderation:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka