Vad är din steam profil länk? https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/avatars/fe/fef49e7fa7e1997310d705b2a6158ff8dc1cdfeb_full.jpg
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter Andersson
Vad är ditt discord namn? valter123 #0870
Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2007
Berätta om din karaktär. han heter pelle paltnacke han är 17 år gammal han är bill intresserad hans första bill var en volvo 850 men nu har han en bmw m2 han har känslor för billar han har en dröm att bli mekonom för att han är bill intresserad han är alltid glad och han är snäll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra rpande på servern och hjälpa folk
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är den bästa rp servern och det är mycket folk
Hur hittade du Unive? jag kollade på cosmo och helgren och growmaster
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få min rp till nästa nivå och hjälpa andra och bli mekonom
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få min rp till nästa nivå och hjälpa andra
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter Andersson
Vad är ditt discord namn? valter123 #0870
Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2007
Berätta om din karaktär. han heter pelle paltnacke han är 17 år gammal han är bill intresserad hans första bill var en volvo 850 men nu har han en bmw m2 han har känslor för billar han har en dröm att bli mekonom för att han är bill intresserad han är alltid glad och han är snäll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra rpande på servern och hjälpa folk
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är den bästa rp servern och det är mycket folk
Hur hittade du Unive? jag kollade på cosmo och helgren och growmaster
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få min rp till nästa nivå och hjälpa andra och bli mekonom
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få min rp till nästa nivå och hjälpa andra
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej