Nekad maxiboy | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxiboy

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Svensson

Vad är ditt discord namn? maxiboyihoy

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 1986

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny brun 2001-09-24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? abitiös, lojal och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i denna staden, mitt bland kaoset på gatorna. Redan som liten såg han hur kriminalitet och bråk splittrade människor omkring han . Men han valde en annan väg. Han ville så för för ordning, rättvisa och respekt. fotboll blev hans första skola i diciplin. Han lärde sig lagarbete, uthållighet och att aldrig ge upp även när matchen var som tuffast. Medan andra drogs in i gängen, började han drömma om att en dag patrullera gatorna som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seröst och engagerat rollspel, jag gillar att skapa scenarion som andra kan reagera på och försöker alltid hålla hög kvalite på mitt RP. Jag är bra på samarbete och bill utveckla serverns gemenskap.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan ibland låta motparten få ut något av situationen, det handlar om att skapa bra RP för alla, och inte bara för mig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldirg brutit mot reglerna. Jag respekterar alltid reglerna eftersom de är till för att skapa en bra upplevelse för alla. Jag tycker de är viktigt att spela seriöst och rättvist, och om jag skulle vara osäker på en regel nån gång så frågar jag hellre än att riskera att göra fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming= det är när du använder information som din karaktär inte borde veta för att fatta beslut i spelet. och RDM = Det är när du skadar eller dödar någon utan bakomliggande anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna berätta att jag har en stark dröm om att en dag bli polis. Jag gillar att hjälpa andra, hålla ordning och skapa trygghet i samhället. jag tränar fysiskt och mentalt för att bli snabb, uthållig och kunna hantera stressiga situationer, vilket jag tror gör mig till en engagerad och pålitlig medlem i serverns RP

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka