Accepterad Valter1 | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter1

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? Valter1

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Abdullah Abdirisak Al Svensson, jag föddes i Somalia, mina föräldrar lämnade mig i röda havet i en liten korg eftersom det var en fara för mig att stanna hos dem, då de var jagade av den lokala polisen för att de har sagt saker om den ledande makten som de inte fick. Jag flöt genom röda havet och hamnade i vassen i Egypten, jag var bara 1 månad gammal och Prinsessan av Egypten tog upp mig och blev förvånad, för hon hade aldrig sätt en svart person innan. Hon tog mig som sin son efter ett långt tänk. När jag var 6 år blev jag lurad av en palestinsk man att jag skulle få godis, jag följde med honom till en gummibåt, det var ungefär 20 andra på den lilla båten, kvinnor och barn i alla åldrar. Vi gick i land i Stockholm, jag sprang ifrån honom och krockade in i en kvinna i 40-års åldern, det var sedan hon som adopterade mig, hon var svenska lärare och lärde mig perfekt svenska, jag fick hennes efternamn, som alltså var Svensson, och jag hade en halvbror som inte kom så bra överens med mig. När jag körde basket med mina kompisar när jag var 13 kom ett par äldre grabbar och frågade ifall jag ville få snabba cash, jag sa ja, och nu var jag inne i något som jag inte kunde lämna, jag fick ett uppdrag av killarna att leverera en väska utan några frågor, jag gjorde det, och så fortsatte det tills jag var i 15 års åldern. Jag fick ett uppdrag av att skjuta en person i en butik, jag åkte dit, sköt in i butiken, träffade honom, jag och en annan grabb som var med sprang iväg, och jag hade inte suttit säkerheten i pistolen, så jag råkade skjuta honom i magen, nu hade jag 2 gäng på mig. Och det var ungefär 1 år sedan, jag vill nu flytta till Unive för att få starta om på nytt utan någon/några efter mig. Wallah.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ju börja med att säga att jag har spelat i typ 4 år, har kört på bättre och bättre servrar som passar min rp nivå, och jag byter server ibland ifall jag ”växer ifrån den”, att min rp blir bättre, men inte serverns. Jag kan också säga att jag vet hur man kör på Unive och vad de söker efter och vad man ska sträva efter på servern då jag har varit medlem, kriminell, polis, gängmedlem, gäng-viceboss, jobbat på bilaffärerna, vissa klubbar, servervakt, och intervju till helper, och anledningen till varför jag inte blev helper var för att jag var på landstället, annars skulle jag blivit det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda har kul, men också realistisk, ibland är livet orättvist i verkligheten, då är den det i spelet också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja alla. VDM: Vehicle Death Match, som innebär att man använder sitt fordon som vapen, förbjudet. RDM: Random Death Match, om man dödar någon helt utan anledning, förbjudet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, snart fyra år, började 2020 på små servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är sjukt för tillfället, så kommer kunna spela både mycket, men också inte mycket, då jag knappast kommer kunna pratar in game, men jag kommer kunna spela, fast också prata lite. Och så undrar jag ifall jag skulle kunna få tillbaks min Donator++++ då jag har hjälpt servern med pengar också, inte ett krav för mig för servern, men gärna om det går, inte det jag strävar efter heller på servern, bara en grej liksom. Neka gärna inte på grund av att jag bara frågade om rollen, skriv då till mitt Discord ifall jag kan få den eller inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka