Nekad zebea075 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebea075

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? zebea075

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 26 år Olle Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Seriös Omtänksam och en rolig och snälla människa

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils växte upp med sin mamma efter att hans pappa gått bort. Hans pappa var en snäll och omtänksam person som alltid hjälpte andra och var Nils stora förebild. År 2010 dog han efter att ha blivit skjuten i ett gängkrig, då han var på fel plats vid fel tidpunkt. Det var en tuff tid, men det gjorde honom också starkare. Han fortsatte att vara snäll och försökte alltid hjälpa andra, precis som hans pappa hade gjort. I skolan kämpade han hårt, särskilt med svenska och samhällskunskap, eftersom han visste att det var viktigt för hans framtid. När Nils blev äldre började han träna mer för att klara polisutbildningen. Han ville vara stark och uthållig, men också kunna tänka klart i svåra situationer. Han lärde sig att kontrollera sina känslor, även när något var jobbigt. Hans mål var tydligt. Han ville bli en polis som hjälpte människor och gjorde samhället tryggare. Han ville också stoppa gäng och kriminalitet. I framtiden drömmer Nils om att arbeta med svårare fall, kanske inom kriminalpolisen. Han vill utreda brott och sätta fast farliga personer. Samtidigt vill han vara en polis som människor kan lita på. Sorgen efter hans pappa gör honom starkare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både engagerande och underhållande RP, samtidigt som jag håller en seriös nivå. Jag är en social, erfaren och kreativ spelare med tidigare RP erfarenhet från en annan server där jag arbetade inom polisen. Dessutom kan jag bidra genom att ta mig an ett yrke där det råder personalbrist.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Man ska spela rättvist och inte bara försöka vinna själv. Det gör att scenariot blir roligt för alla, inte bara för en person.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot reglerna på unive innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder Random Deathmatch och innebär att man dödar någon utan anledning. VDM betyder Vehicle Deathmatch och innebär att man använder sitt fordon för att döda en person. NLR betyder New Life Rule och innebär att om man dör ska man glömma vad som hände innan.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att jag e seriös och kört på många andra 18 plus servrar tack på förhand!

Nekad ansökan
Anledning: Du är aktiv på tre stycken svenska RP servers, till nästa gång du ansöker se till att du inte är med i Cenetic, Avena samt Föroten RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka