Nekad ValleGG11 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ValleGG11

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Q-park

Vad heter du IRL? Valle

Vad heter du på discord? Jejorr

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Med att åka runt och spana i allmäna platser som sjukan, piren, piren polis station och marja lisas, det finns ju fler också men lite jobbigt att nämna dom alla. Jag kommer vara aktiv med min kompis som ingame är min brorsa. Vi har också jobbat på Q-park i typ 2 veckor. Vi hoppas på att göra Q-park mer aktivt och så att det inte är några lallare i Q-park.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Att jag är mycket aktiv och att jag älskar att åka bil så jag kan liksom bara glida runt och så står någon felparked då är detbara att ta fram ipaden och ge dom böter eller säga till dom att flyta sig. Jag har också mycket tålamod så jag kan åka runt utan att några står felparkerad.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag skulle jag nog säga men eftersom det är sommarlov så måste man ju ut lite med familjen. Men när skolan börjar så kommer jag nog spela varje dag ifall i ca 4 timmar kanske.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag har bara spelat på unive.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka