- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 3
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisa
Vad heter du i verkligheten? Albert
Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? theone11119
Ange ditt födelsedatum: 30 November 2006
NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? GodkÀnd Medlems ansökan 24/11/12
Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng
BerÀtta om du har nÄgra tidigare erfarenheter som kan hjÀlpa dig som chef Jag har varit chef pÄ Wallins AdvokatsbyrÄ, bitr-chef pÄ falck dÀr jag och chefen styrde upp en bra och och aktiv personal, vi sÄg till att alla skulle ha det bra samt att inga dumheter skulle förekomma t.ex korruption osv, sÄ de Àr lite frÄn mina "chefs" erfarenheter har ocksÄ vart ledning pÄ marja och inquisitor sÄ jag kan hela systemt ingame och i discord
Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer Àr att det ska bli aktivt men pÄ en kompetent nivÄ, det ska sÄklart finnas krav pÄ att komma in som anstÀlld pÄ Marja-Lisas. Jag ska ocksÄ se till att det sköts bra sÄ att inget lall förekommer osv för inom detta yrke ska man vara vÀldigt professionell, Kommer Àven lÀra upp ny anstÀllda
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Kan inte sÀtta exakta tider men kommer uppfylla kraven som finns pÄ ett chefsjobb!
Har du lÀst vÄra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Albert
Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? theone11119
Ange ditt födelsedatum: 30 November 2006
NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? GodkÀnd Medlems ansökan 24/11/12
Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng
BerÀtta om du har nÄgra tidigare erfarenheter som kan hjÀlpa dig som chef Jag har varit chef pÄ Wallins AdvokatsbyrÄ, bitr-chef pÄ falck dÀr jag och chefen styrde upp en bra och och aktiv personal, vi sÄg till att alla skulle ha det bra samt att inga dumheter skulle förekomma t.ex korruption osv, sÄ de Àr lite frÄn mina "chefs" erfarenheter har ocksÄ vart ledning pÄ marja och inquisitor sÄ jag kan hela systemt ingame och i discord
Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer Àr att det ska bli aktivt men pÄ en kompetent nivÄ, det ska sÄklart finnas krav pÄ att komma in som anstÀlld pÄ Marja-Lisas. Jag ska ocksÄ se till att det sköts bra sÄ att inget lall förekommer osv för inom detta yrke ska man vara vÀldigt professionell, Kommer Àven lÀra upp ny anstÀllda
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Kan inte sÀtta exakta tider men kommer uppfylla kraven som finns pÄ ett chefsjobb!
Har du lÀst vÄra grundregler? Ja