Accepterad Valle11j | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle11j

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar

Vad är ditt discord namn? valle11j

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär han heter Olof Johansson. Han är 29 år gammal och bor i Stockholm. Olof växte upp med rika föräldrar. I skolan så hade Olof inga kompisar. Men efter skolan så kände Olof att han ville ändra på detta och hitta andra personer som också var snälla. Han har ett stort intresse om att hjälpa till i samhället och andra människor. Olle, som han också kallas, är väldigt erfaren av bilar och andra typer av fordon. Hans intressen är bilar, polare och kläder. Han är väldigt fysiskt stark i kroppen, och gillar att jobba hårt. Han känner just nu sig väldigt ensam och han har inga nära kompisar längre som kan stötta honom. Det är därför han vill testa på något nytt. Hans dröm är att ha en bra inkomst med en egen Volvo XC90. Valle vill göra samhället till en tryggare och bättre plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och väldigt hög rp-nivå då jag har rollspelat på olika servrar ända sedan 2020 samt på Unive sen sommaren 2021. Då jag rp-at så pass länge vet jag vilka typer av scenarion som blir roliga för alla och inte bara för mig själv. Jag kommer även att bidra med en social och laglig rp då det är det jag tycker är roligast samt att det känner jag behövs på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rollspela så att alla kan ha kul. Exempelvis om man skulle göra något typ av rån så väljer man en bil med en rimlig hastighet så att polisen har större chans att ta en. Man ska liksom göra så att rollspelet flyter på och att låta andra ha kul också. Inte bara spela för makt och pengar utan vara social med en hög rp-nivå också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM och RDM, som betyder att man skadar någon med eller utan fordon när det inte finns någon anledning. FearRP, vilket innebör att man ska värna om sitt liv och inte tänka att man bara kan "respawna" hur som helst. En sista, Combat Logging. Combat Logging betyder att man lämnar spelet för att få en fördel i ett scenario eller bara hoppa över hela scenariot för att man inte orkar med det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenhet inom rollspel. Jag har kört rollspel sedan 2021 och tycker fortfarande det är extremt kul!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det tror jag inte. Steam profil länk om det skulle behövas: https://steamcommunity.com/id/valle11j/

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka