Nekad Valle1 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle1

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? valle

Vad är ditt discord namn? vall.3

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karakär heter Elias andersson, Elias andersson hade en svår bakgrund och hade svårt att skaffa vänner och skaffa kontakter detta berodde på grund av att han hade dyslexi. han hade knappt några vänner som backa han när han blev mobbad osv. de ända som fick han att lunga ner sig var at5t fiska och ta de lugna därför e de bästa elas vet att fiska och tänka på livet, hans framtid e att bli mekonomen chef och kunna utveckla sin bul kunnighet och bli bättre angående bilar. detta beror på för när elias va liten blev han ofta slagen och liknand3e ochg de ända stället han lunde ta de lugnt på var garaget där han kunde fiXa bilar och lKNANDE,.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan framförallt bidra med en lojal och aktiv spelare. sen kan ja bidra med social och rolig rp bland polisen och kriminella, mitt mål är ätt bidra med stora och minnesfulla scenarion som ja kan bidra med, jag vill skafda mycket kontakter ingame och skaffa mycket vänner,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebät attt man ej ska spela efter andra paters vinst, t.ex om ja gör ett bakrån då ska jag ej hämta serverns bästa import utan ja ska spela efter serverns bästa och utgå från serverns bästa. både parterns ska ha kul och utgå efter rolig rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? aa, RDM: random death match, man får inte döda ngn utan bakomliggande scenario, Fearp rp, man mst värna om sitt liv om någong tx riktigar en pistol mot en

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Vänta 2 veckor efter indragen medlemskap

Du får ansöka igen om 2024-08-22. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka